Ska göra ett nytt försök med bloggandet :P

Jag har typ inte skrivit nåt på hela terminen :P jag har lite tappat lusten att skriva. Men kanske ska försöka börja igen :) Det har hänt sjukt mycket sen sist!! :O

-Jag har fyllt 16 år!!!! KUUUULL :D fast känner mig lite gammal xD om fyra år fyller jag ju 20 :O

-Jag har gjort provet in till kungsholmen!!! Jag va hur nervös som helst men jag tror det gick bra :D

-Och idag gjorde jag ett nationellt prov i svenska...det gick ganska bra men jag tror inte Eva Datta kommer rätta så snällt precis :S

-Min hjärna sprängs av gymnasievalet som ska vara inne på måndag :P

Det är faktiskt ganska stressigt nu pga av allt man måste tänka på men trots det när jag satt på bussen för några dagar sen så tänkte på hur underbart mitt liv just nu!! :D Det är fullt av helt underbara människor som jag älskar och det kan helt enkelt inte bli bättre :P ♥



Här kan ni lyssna på en bra låt oxå :D

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0