Gymnasievalet närmar sig...


Här vill  jag gå!!! Ingen annan stans...


Jag börjar bli lite stressad med gymnasievalen... :P Jag vill så gärna gå på kungsholmen så jag vet inte vad jag ska ha för andra val... Funderar lite på VGR på odenplan med musikprofil men jag vet lixom inget om den skolan :P
Måste skicka in den innan helgen för i helgen har jag typ ingen tid till det här.

Imorrn har jag ett till nationelltprov i svenska...det är uppsatsen somgäller :P Mamma va så snäll så och åkte och köpte vindruvor och godis till mig så jag hoppas det kommer gå br :)

Idag fick jag tillbaka mitt historiaprov och jag fick MVG :D riktigt kul, ringde mamma direkt xD Sen har jag även städat mitt rum...inte lika kul :P

Men nu måste jag lägga mig och läsa i "på västfronten intet nytt" som ska vara utläst på fredag.

Hoppas ni alla mår bra och lycka till alla ni som ska göra det nationellaprovet imorrn! :) Jag håller tummen! (ej tummarna, för det ger otur) för oss ;)

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0