Ont i huvudet

Har precis kommit hem från min första fiol lektion. Det gick bra men nu har jag ganska ont i huvudet...

Dagen började inte så bra :P Jag försov mig så jag vaknade inte förrän Elisabet kom in och väckte mig. Då va det bara 20 minuter kvar innan jag skulle gå så då han jag inte äta frukost. Fast jag skyndade mig så mycke och offrade frukosten så missade jag bussen och då missade jag tåget... Men jag hann ändå i tid till kören sm va första lektionen. Hur det nu gick till vet jag inte.

Sen va det dags att redovisa en so analys muntligt. Det gick väl helt ok. Men jag måste renskriva de två som är kvar ikväll eftersom jag glömde dom i skolan igår :P

På idrotten sprang i längs karlbergskanalen. Det va 3.2 km och jag sprang på 18.44 minuter. Jag vet inte riktigt vad som är bra men aja.

Sen va det slöjd, sista lektionen. Jag håller på med min klänning men den är snart klar. jag ska bara sy ihop banden i nacken :) Men den blir inte så jättebra :P Men den blir klar nästa vecka hoppas jag.


Och så måste jag bara tacka lilla Lina för dom goda muffinsarna. Dom va jättegoda :) Mums...

Ikväll ska jag städa itt rum för imorrn kommer några av mammas kompisar från göteborg på besök så då ska vi städa hela huset...

Men jag ska oxå plugga...vilket börjar bli som en vana igen efter lovet :P

See you♥

Kommentarer
Postat av: Filip

Fick du ont i huvudet av fiol gnället eller?? :PP

2009-09-03 @ 16:30:35
URL: http://tgifjakan.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, det var så lite <3

Vet du, jag ställde klockan på 6.00 idag för att gå upp och se om jag mådde bättre men eftersom jag inte gjorde det så gick jag och lade mig igen och sov till kl. 12.30! Det är grejer det. :P

Kramar på dig, ha en underbar helg!

2009-09-04 @ 13:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0