Helg med massa roliga människor <3

Den här helgen har varit toppen :)
På fredagen åkte vi till veterinären och det visade sig att Bilbo har öroninflammation. Men vi fick droppar som vi ska droppa i hans öron i 10 dagar nu och det ser redan bättre ut.

Sen skjutsade pappa mig direkt till kyrkan. Där planerade tgif (Thank God It´s Friday) vad vi ska göra framöver. Och våra förslag är typ filmkväll, pizzabak och chokladbollsbak, spelkväll, kyrkrace och gyttjebrottning mm:) Haha

Sen va det Lördag och jag skulle åka till Lina :D Men innan så åkte jag till Jakan för att köpa en present till henne. Så då la jag 150 kr i bakfickan och cyklade till Jakan. Sen gick jag in på en affär och valde ut en grej men sen när jag skulle betala så hittade jag inte pengarna....det visade sig att jag hade tappat dom....
Det va riktigt pinsamt och nu är jag 150 kr fattigare utan att ha fått nåt för pengarna :P
Men idag blev jag 600 kr rikare så det känns lite bättre. Vi som hjälpte till på bröllopet och serverade fick 600 kr var :) Jag tyckte det va jättemycke..jag hade lixom kunnat göra det gratis :)

Hemma hos Lina sen så hade vi jättemysigt. Det va Jag, Sofia, Alice, Fredrika, Siri och Hillevi som va där :) Vi badade i Linas pool :) och sen när vi bastade och duschade av oss klooret så sjöng vi som galningar och hade jättekul :) Den här sjöng vi bl a ;)






Våra galna någonting :P ♥

Det här måste vi göra om :) Och shit va mysigt vi hade när vi satt och snackade med tända ljus och allt va helt perfekt tjejor ♥
På kvällen såg vi The Blair witch projekt. Den va ganska läskig men lite konstig


Imorse åkte jag till kyrkan på gudstjänst. Det va en gudstjänst för alla åldrar så det va framlagt kuddar och kritor så barnen kunde rita. Och sen bad vi på massa olika sätt...t ex genom att kasta garnysstan eller att rita :)

Sen stannade tgih-gänget i kyrkan och vi spelade och sjöng och jag fick jätteskön massage :D
När vi hade varit i kyrkan i typ5 timmar så åkte jag hem till Kajsa och Lisa och åt middag. Det va jättegott och trevligt :)

Sen ssatt vi i Lisas säng och sa äpplepaj...och jag fick riktigt ont i magen för att jag skrattade så mycke :) Vi kan ha kul vad vi än gör xD Sen sminkade vi oss som fjortisar...så kul hade vi xD haha

Och nu är jag hemma och är peppad till en ny skolvecka.

See you♥



 


Kommentarer
Postat av: kajsa

vad är kyrkrace för nåt?

2009-09-14 @ 18:03:11
Postat av: Sandra

Jag tror det va när man typ gör en bana i kyrkan (typ ställer massa stolar i en labyrint i ett rum och en annan grej i nästa rum osv). Det va Martins idé :)

2009-09-14 @ 21:25:00
Postat av: Lina

Ja, det måste vi göra om! Men på lördag blir det ju hemma hos Alice :) Åh jag tycker så synd om dig som tappade dina pengar! :´( Kram <3

2009-09-16 @ 18:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0