Underbar helg :)

Jag hade tänkt skriva lite längre nu men jag ska till kyrkan om typ 2 minuter så jag skriver bara kort nu så skriver jag mer detaljer och bilder ikväll :)

I fredags var jag i Älvsjö på deras tonår :) vi hade tårttälvling och det var jättekul :)
Jag kom hem typ kl 01.00 och sen gick jag upp 08.30 för att åka till bromma till THS. Det var församlingsdag och vi skulle ta hand om barnen men det kom inga barn så vi låg i gräset och planerade fredagarna.
Sen drog vi vidare till Akalla, där vi skulle servera på ett bröllop. Jag är fortfarande trött i benen :P men det va jättekul :) Jag va lite nervös innan, attt typ tappa nåt eller vad som helst men allt gick bra :D puh...
Där va vi från kl 16.00 till typ 23.30. Så då kom jag hem typ 24.00 och nu ska jag till kyrkan :) och sen ska jag till stan och fika med Sofia :D ♥

Så det har hänt mycke i helgen och det gillar jag :D haha

kulkul :D

Men nu måste jag kila,

See you♥


Kommentarer
Postat av: saga

det var jätteskoj i fredags :D lägg upp bilder <3

2009-09-06 @ 12:56:26
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0