"The game"

Igår va det äntligen TGIF :D veckans höjdpunkt :) Det va spelkväll och vi körde guitar hero, singstar och brädspel. Det va jättekul :D Sen hade vi andakt. Det är värkligen mysigt :) tycker iaf jag :)

Den här sjöng vi . Men det va dåligt att dom hade översatt den till svanska. Det är mycke bättre på engelsa ju :)

Saga och Nathali sov över hos mig efter THIF :D Vi började se en film men orkade inte se klart den :P Jag somnade typ på en gång enligt Saga och Nathali. Men dom snackade tydligen ett bra tag :P



Idag hade Mikael sitt släktkalas. Jag och Elisabet städade det sista och skar grönsaker samt syekte köttfärs till tacosen och gjorde tårtan :P Det va kul men vi blev inte riktigt klara i tid.

Sen spelade jag, elisabet och sophie  melodifestivalspelet mot pappa och vi vann :) fast skivan hackade sig två gånger så det blev lite orättvist :P

Me nu måste jag nog gå och lägga mig. Ska ju ha söndagsskola nej, jag menade söndagsklubben imorrn ;)

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0