Klumpiga jag...

Nu va det länge sen jag bloggade men jag har inte haft lust att skriva nåt :P

Jag har precis kommit hem från pianot och jag har blivit så himla klumpig...
Jag cyklade i en tunnel och så kom det en annan cykel. Och vi såg inte varann förrän det va försent. Så vi ba BOOOM in i varann och...
Det gick rätt bra bara lite småskador. Men lillfingret verklar inte riktigt va som det ska...

Idag på No:n va det jättekul :D Vi labbade med vätgas :) Ett labb vi gjorde va att blanda vatten och diskmedel och sen spruta i vätgas så att det blev bubblor. Och sen flög som upp i luften och Sofia tände eld på dom :) Det va jättekul :)



Sen skulle jag hem och göra klart mina so analyser men när jag väl skulle börja så hade jag glömt mappen i skolan så nu har jag bara boken hemma :P Så får jag väl göra klart den sista och sen skriva rent dom två andra till i övermorgon eller nåt....

Men nu måste jag gå ut med bilbo och sen börja med so:n

See you♥

Kommentarer
Postat av: saga

hahha ajdå, inte så smidigt kanske ;) xD

ska du inte skriva nått om återträffen?:)

2009-09-01 @ 19:28:47
URL: http://sagaah.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej gumms.



Det där med cykeln lät ju inte speciellt bra... Har du fortfarande ont i fingret?



Cool bild btw...



Jag pratade med Elisabet om att ev ha en filmkväll den 19 september. Tror du att du e ledig då? Jag har sagt kanske för jag åker ev ner till skåne...har inte bestämt än



Puss och kram<3

2009-09-01 @ 19:29:12
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0