Idag :P

Som ni nog redan vet är jag väldigt dålig på rubriker :P hehe

Idag på franskan fortsatte vi titta på nyckeln till Provence. Jag tycker den är riktigt bra, den är lixom så gullig.

Och så fick vi tillbaka våra so analyser. Jag fick mvg på en och vg+ på dom andra två. Det är väl bra men det är så irriterande när man är så nära ett högre betyg.

Nu har jag ont i huvudet och det är inte så bra eftersom jag måste åka till min pianolektion nu...

Men aja..jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det har inte hänt så mycke idag :P

Jag kanske kommer på nåt lite senare jag kan skriva om :)

See you♥

Kommentarer
Postat av: Filip

Go Sandra! Det är irriterande med de där små plusen som betyder att man var sååå nära men ändå inte riktigt! Du är mycket duktig iaf ;)

Nyckeln till Provence har jag sett! Den är bra! :P

2009-09-08 @ 16:36:43
URL: http://tgifjakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0