Fredagen i Älvsjö

ja, i frdags var jag då i Älvsjö och hade tårttävling. Vi 100 kr var som vi fick handla grejer till tårtan för. Min grupp gjorde en tårta med chokladbollar och coco pops. Den blev riktigt god men vi följde inte temat så bra :P Temat va musik...men vi sa att om nån frågade så var det en tambourine xD haha

Här är våran tårta :D

   

Här är alla andra tårtor och jag fattar inte hur alla lyckades så bra :)


Här är Linus pris för att han hade med sig flest kompisar :P
Jag tycker det blev superbra att du skrev över hela Lisa ;)

See you♥

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst blev de? ;D Liksom, vilket namn ser manföörst om inte.... LISA!

2009-09-08 @ 17:01:08
Postat av: saga

hahhaha, det var jätteskoj :D :D <3

2009-09-08 @ 19:53:24
URL: http://sagaah.blogg.se/
Postat av: Sebbe D

Våran var sjuukt snygg :) (Den med noterna på ;) )

2009-09-19 @ 16:59:27
URL: http://thezla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0