Älvsjö, Viggbyholm och Stuvsta

Jag  har blivit väldigt dålig på att uppdatera :P men ska försöka bli lite bättre :) Förra veckan hade jag kemiprov på fredagen. Det gick nog ganska bra men jag vet inte riktigt. Vi ska få tillbaka dom på fredag och jag är faktiskt ganska nervös :P

På fredagkväll va det stortonåt i Älvsjö och där va det olika tävlingar som gällde. Vi skulle bl a få fast så många godisbilar som möjligt i någons ansikte :) Jag tyckte det lät riktigt kul xD så jag ställde upp som frivillig :)

Här är resultatet :)


Vi körde oxå norsk fylla och massa roliga saker :)

På vägen hem träffade vi två personer från "lugna gatan" som vi snackade lite med. Det stod fluff i min panna eftersom jag har tagit över "fluffrollen" tack vare mitt hår och att riktiga fluff har klippt sig :P (alla fattar nog inte vad jag snackar om men iaf) Hon från lugna gatan tyckte iaf att jag skulle bli kallad krullo istället :P Så nu har jag massa smeknamn :P

Krullo, fluff, fluffy, sandrauuw, trollet och bönan xD tror jag kom ihåg de vanligaste...hehe

Sen på Lördag eftermiddag skulle jag hem till Alice :) äntligen, hade längtat hela veckan :) och det blev verkligen en superkul kväll/natt :)
Men innan jag åkte skulle jag plugga matte men jag orkade bara plugga 5 tal i matten innan jag gick ut och joggade istället :P Nä'r jag kom hem efter 5 km så började jag klippa gräset... Sen va det dags att åka :) Så jag hann göra ganska mycket...men inte det jag hade tänkt att göra :P

Hemma hos Alice träffade jag Sofia, Lina, Fredrika, Cissi, Siri, Hillevi :) och vi åt en jättegod lasagne och sen en supergod glassbomb med vanilj och chokladglass, maränger och chokladsås :) mums
Sen såg vi ringu 1 och 2 :S Det är japanska "the ring" och den va riktigt läskig...alla satt typ och tittade genom händerna. Och Alice hade en kudde på huvudet så att hon bara såg texten :P såå söt ♥

Sen satte vi oss i sängarna och snackade och chattade med folk på www.omegle.com det va riktigt kul :) Och Sofia träffade en kompis som heter Miji (tror jag) och kommer från korea :) det va lite coolt :)

På Söndag morgon va det dags för K2 :D så jag åkte till älvsjö och där träffade jag Hanna, Lisa, Felix, Tobbe och Linus och vi åkte till Stuvsta. Efter gudstjänsten fikade vi och sen började K2 :) Vi lekte och tävlade och hade verkligen kul. Sen åt vi soppa innan vi började med igen. Vi fick jättefina pärmar och loggböcker :)

Och jag klängtar verkligen tills vi ska åka till Frankrike i sommar :) Det kommer verkligen bli hur kul som helst eftersom jag kommer åka dit med så många underbara människor :D LÄÄNGTAAR!!!!

Det va lite om min helg...

Och nu har ännu en vecka börjat. Men det känns bra eftersom det är prao nästa vecka :D

Nu borde jag gå och skriva på min ekonomiuppsats men vi ses väl snart igen ;)

See you♥  

Ps! jag har kommit på en jättebra present till brorsan ;) han fyller år på torsdag. Men vågar inte skriva vad ifall han läser :P inte för att jag tror att han gör det men det är väl bäst att vara på den säkra sidan :)


Kommentarer
Postat av: saga

frankrike med er kommer bli så kul! :D :D

vill dit nu ju <3

2009-09-22 @ 20:12:01
URL: http://sagaah.blogg.se/
Postat av: Sophie

Snygg bild.



Vad är K2 och vad ska du göra i frankrike din gris? Puss

2009-09-24 @ 19:00:16
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0