Återträffen

Här är på morgonen nån gång. Det va meningen att vi skulle dygna men jag undrar hur  mångs det va som gjorde det egentligen :P

Vi åkte alltså till Älvsjö på återträff. Det va jättekul att träffa alla igen. :D

Vi lekte massa lekar och såg på film och åt mat och hade jättekul. Under andakten fick man värsta lägerkänslan.


Så här trött va jag på morgonen i frukostkön fast jag hade sovit både på golvet och i soffan :O haha xD

jag orkar faktiskt inte lägga upp fler bilder nu för datan är så himla seg just nu.

Bilderna är fotade av Saga Aginger.

See you♥




Kommentarer
Postat av: saga

hahahha det var jättekul :D

jag dygnade (a) nathalis fel XD <3

2009-09-01 @ 22:00:50
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0