Sprutor :S

Jag har precis kommit hem från Sophie. Hon, jag och Elisabet hade filmkväll :) jag tycker det  va jättemysigt :)

Vi åt tacos och sen såg vi på Idol. Tur att Camilla åkte ut :) gillar int henne.

Sen såg vi på en jättebra film men jag kommer inte ihåg vad den hette. Men det va några som ville bli piloter och flyga jetplan i krig. Det va riktigt bra :)

Men nu sitter jag här och är nervös och orolig.....idag händer det :S jag ska ta spruta. Eftersom vi ska åka till Thailand i jul så måste vi vaccinera oss mot massa grejer.

Och om ni inte visste det så är jag rädd för sprutor. Det gör så himla ont när de sticker in den där långa nålen i armen och sprutar in massa grejer...

Jag ryser bara jag ser den :S

Vi får se om jag kommer kunna skriva efteråt...i så fall kanske det blir nåt mer inlägg idag

See you♥


Kommentarer
Postat av: saga

lycka till :) du klarar det!

vad skoj med thailand :D

2009-10-17 @ 12:17:38
URL: http://sagaah.blogg.se/
Postat av: Sophie

Den heter en officer och en gentleman :)

2009-10-17 @ 16:41:34
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0