Orienteringen...

Ja, orienteringen gick inte precis som jag hade väntat mig... Man skulle komma under 50 minuter för att få göra mvg banan. Och eftersom jag gjorde den förra året så ville jag gärna göra den i år med. Men nu va det så att vi (jag, lina och nelly) gick typ vilje hela tiden och visste inte var vi va. Vi visste lixom att vi va på en stig men frågan va vilken xDSåå vi började fråga folk vi mötte vart vi va, men de visste lika lite som oss. Philip kom fram till oss och kollade med oss vart vi va...men han trodde att vi va på ett ställe och vi trodde att vi va på ett ställe 500 meter därifrån :P så vi hade typ noll koll. Vi sprang runt och letade, men vi hade typ tappat motivationen helt eftersom vi fattade att vi inte skulle hinna in i tid för mvg banan.
Det slutade med att vi kom i mål med tiden 1 timme och 15 minuter :P hehe
Så jag är inte så himla nöjd precis x)

Iaf, efter orienteringen åkte jag och träffade elisabet. Sophie kom oxå in sen. Vi hade hoppats på att få träffa EMD eftersom de skulle till Sony Music, där jag praoade. Men det hade typ för mycket att göra så de behövde rusa iväg. Men jag och elisabet fick en mysig stund i tegnerlunden och ett gott fika med sophie :)



I ♥ U

Nu har jag jätteont i magen men har ingen aning om varför. Men vi får hoppas att det blir bättre med mat :)

See you♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, jag hittar typ fyra "var vi va" ;) <3<3

2009-10-08 @ 20:41:31
Postat av: Lina

Vad söta ni e <3

Haha, vi lyckades ändå bättre än många andra tycker jag, vi kom i mål innan några fast vi startade sist :P Om man tänker så kan man ju vara lite nöjd iaf :)

2009-10-09 @ 21:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0