Nutidsorientering....yay xD

Idag hade jag mitt matteprov som jag längtat så mycket till :PFast på morgonen skulle vi ha vårat G-prov men vi skulle tydligen ha Nutidsorientering istället :P så då hoppade vi över G-provet och gjorde Vg-MVG-provet på eftermiddagen. Men jag tror det gick bra :) Provet alltså....jag kan typ ingenting om nyheter xD

Nu har jag kommit hem men ska snart iväg igen och spela piano.

Idag fick jag reda på att vi inte ska göra nåt i skolan på lördag så jag slipper åka dit :) men jag är ändå ledig på lördag eftersom så många andra klasser ska va lediga då så orkade inte lärarna komma så då får vi oxå vara lediga :D det blir nice :) Men jag ska inte sitta hemma och slappa inte. Jag ska följa med syrran till skolan och se om det verkligen är ett bra gymnasium. Har verkligen ångest inför valet i höst.
Men det ska bli riktigt kul att få följa med :D

Elisabet hade bakat supergoda scouns tills jag kom hem så nu är jag inte hungrig längre :)

Det har faktiskt varit en helt ok dag. Jag har typ inga fler läxor den här veckan, vilket är väldigt ovanligt. Så det gör bara dagen ännu bättre :) Men ska ändå försöka göra lite läxor till nästa vecka :) Det kallas att planera xD haha

Ha det bra mina kära vänner ;)

See you♥

Kommentarer
Postat av: Puman

Haha, ja, man blir gaalen :O<3

2009-10-06 @ 17:17:22
URL: http://tvaminuter.blogg.se/
Postat av: Lina

Det är såklart att du är ledig på en lördag, det är väl alla... :P Men jag förstår vad du menar ;)

Jenny hade också bakat scones till mig, det är riktigt mumsigt! :P

<3<3<3<3

2009-10-07 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0