Lelle Pelle å Paj xD

Nu har tiden gått fort. Första snön har kommit och det är höstlov om en vecka :)
 
Det här veckan har jag faktiskt inte haft så jättemycket plugg :) riktigt skönt. Men imorrn har alla nior prov i engelska och det är ett sånt där hemskt prov som man inte kan plugga till :S

Idag på mentorstiden tyckte mina mentorer, Lelle och Pelle, att vi i min klass såg väldigt trötta ut. Så dom sa "Kom så drar vi till McDonalds". Först trodde vi dom inte men det slutade med att hela klassen satt på donken och åt paj som Lelle ochPelle köpte till oss :) Vi har världens bästa mentorer :)

Jag älskar er så mycket ♥

Men nu ska jag ta och dra mig till sängen :)

See you♥


Kommentarer
Postat av: saga

åh vad roligt! :D lycka till på provet

2009-10-16 @ 10:44:50
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0