Konserten i Filadelfiakyrkan

Nu har jag kommit hem från konserten i Filadelfiakyrkan. Asså från början va det riktigt dåligt xD det va något himla finsk dansband som sjöng om Oboy på finska fast dom inte kunde finska :P helt sjukt...
Första timmen va riktigt dålig...och ibland kunde man inte hålla sig för skratt :P
Men iaf efter Molyy Sandén kom höjdpunkten på konserten nämligen......trumvirvel......DANNY :D ♥
Han sjöng bara en låt "If only you" men det va jättebra :)
The real group va oxå bra när dom sjöng Bad :) riktigt coolt

Nu är jag ganska irriterad på datan eftersom den är så seg och gaaah :P

Men iaf, imorrn är jag ju ledig :) men eftersom jag har nåt fel i hjärnan så ska jag följa med syrran till NT gymnasiet :D Jag tycker det ska bli jättekul :)

See you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0