Joggat OCH gjort lite styrka :O

Igår va en mysig dag :D ska inte skriva allt här för då blir det långt och det orkar jag inte :P men jag hoppas att det händer igen <3

Idag har jag inte gjort så mycke. Jag va supertrött så jag sov till typ 12.30 xD Sen såg jag på tv och satt framför datan :P Men kl 16 typ så fick jag för mig att jag skulle ut och springa :) Helt plötsligt känner man bara Jag måste verkligen ut och röra på mig, Vad kul :D det är faktiskt inte nån ironi i det jag säger. det är sant jag lovar :) Iaf, jag bytte om och sprang ut helt enkelt. När jag kom hem s¨mådde jag halft illa och jag vågade inte duscha på en gång för det kändes som jag skulle svimma :P Jag la mig på golvet och satte på musik. När jag mådde lite bättre så hörde jag e till röst i mitt huvud :O Varför inte gra lite styrka när ma ändå håller på? Så då gjorde jag 10x5 armhävningar och 10x5 situps :D Ni som läser är säkert bättre tränade än jag så ni kanske tycker att det inte är så svårt :P Men jag är faktiskt stolt över mig själv xD

Nu kommer jag antagligen bli trött igen snart men då är det väl bara att ta det som det kommer :P man kanske inte kan säga så men det gör jag iaf. Här på bloggen skriver jag vad jag vill för det finns ingen Datta som läser :D

Jag fick precis ett sms ett sms som jag säkert kommer läsa om flera gånger :) Men ni får tyvärr inte veta vad det står inte här iaf :P Vissa kommer jag säkert visa xD

 

See you♥


Kommentarer
Postat av: Tåbiass

ja, mysigt kna jag tänka mej att de va!? ;) <3

2009-10-28 @ 13:27:38
URL: http://tgifjakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0