In My Arms

Jag har typ inte skrivit på evigheter...sorry :P Men det har varit massa plugg innan lovet så jag har inte hunnit. Men nu är det äntligen höstlov :D wooohoooo

Mitt lov började med en TGIF kväll :) Sosso va med och det va jättekul. Sen kom 12 personer hem till mig och sov över....hehe. Jag har inte 13 madrasser med det gick ganska bra iaf :P Vi såg en skräckfilm med zombisar men jag somnade efter halva filmen typ. Det jag såg av filmen tyckte jag va läskigt men det gick ganska bra...hehe

Idag har jag och tjejorna varit hemma hos Hillevi :D ♥ vi satt och drack te och snackade om allt typ. Det va såå mysigt!!!


Tack ♥

See you♥




Kommentarer
Postat av: saga

det var jättekul i fredags :D

haha den där låten ;) <3

2009-10-25 @ 11:45:29
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0