Härliga prao=över :(

Idag va det då första dagen efter praon. Och det är full fart på en gång. Men eftersom vi har konsert på fredag så utgick den ena no lektionen för vi skulle ha dubbeltimme i musik.  Jag fick även reda på att vi har franskaprov den 22 Oktober....men det är väl bara att börja repetera :P

På tekniken håller jag på och ritar ett hur men det är så svårt att tänka på allt. Vad man ska ha för material till tak, isolering och hur man ska ha värmen. Och hur mycke det kommer kosta eftersom en vanlig svensk familj ska kunna köpa det. Men grejen är att jag vet inte hur mycket en vanlig familj tjänar och jag vet inte hur mycket hur kostar. Och huset ska kunna byggas vart som helst i Sverige. Jag kan typ ingenting om det här så det är riktigt svårt. Jag hade ritat mina dörrar innåt men det sa våran lärare att det inte va en så bra idé. För om det skulle börja brinna så ska dörren öppnas i den riktning man flyr. Och ofta man tänker på såna grejer. Tur att vi har hela 9:an på oss :P

Imorgon har jag matteprov...JIPPI :D....kan det bli roligare xD men det kommer nog gå bra. Men jag vill inte sänka mig så det är lite nervöst. Men jag ska plugga lite mer ikväll så det kommer nog gå bra :)

Nu ropade mamma att vi ska äta, så vi ses en anna gång ;)

See you♥

Kommentarer
Postat av: Puman

Ja, det var det verkligen<3



Bönan <3 Kexet <3 Puman = för alltid <3

2009-10-05 @ 21:08:02
URL: http://tvaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0