Härliga prao

Nu är min praovecka tyvärr slut. Jag har haft jättekul. Jag har kollat post (bl a) massa fanbrev. Och vissa skriver verkligen sjuka grejer...
Jag har skickat utsckick till radio mm och skrivit vad jag tycker om deras hemsidor för olika artister. det har varit superkul. Men ibland blev man lite förvånad när någon kom förbi i full fart på sparkcykeln :P
Igår va ju sista dagen så då fick jag massa fina saker :)

De här singlarna fick jag :)

   

 

De här skivorna fick jag :)

    

 

Också fick jag tre affischer :D



De här ska jag sätta upp på mina väggar :) hehe



På TGIF igår dansade vi afrikansk dans :) det va riktigt svårt med väldigt kul :)
Sen åt vi den här goda kladdkakan som några bakade så duktigt :) Men Kattis kunde inte motstå att rita en ledsen gubbe :P Thank God It´s Friday ♥



Sen hände det lite grejer som jag inte vill skriva om så mycket här. Men det som hände förstörde typ hela kvällen. Jag och några underbara kompisar jag har satt och grät och skakade i hela kropparna. Vi va så otroligt oroliga, irriterade och trötta på situationen. Jag är så glada att alla ni som ställde upp igår finns i mitt liv!

Sen försökte vi rädda den kvällen. Vi försökte komma på bättre humör och åkte hem till mig. Jag, Hanna, Lisa, Frida Linus, Tobbe och Filip sov på två madrasser och en soffa :P Men det gick väl ändå ganska bra. Vi sov ganska länge även om vi inte sov vå bra.

På morgonen sprang jag och Frida ut och plockade några äpplen :) Det va riktigt kallt men det va gott ;)

Sen började Hanna, Frida och jag grädda våfflor. Vi gjorde typ satsen gånger 4 eftersom alla va så hungriga ;) Men typ lite mindre än hälften av smeten blev över. Men det gjorde absolut ingenting....nu kan jag ju äte våfflor imorrnbitti oxå :)
Tyvärr behövde Frida åka hem men hon fick iaf med sig några våfflor :) Jag och Hanna och Frida kom på en så rolig idé :P Vi hällde i curry i en av våfflorna och det va riktigt kul att se deras minder när de tog en stor tugga xD

Jag har varit ganska trött ikväll och ska nog gå och lägga mig nu....ska va söndagsklubbsledare imorrn. Så jag ska va i kyrkan kl 10 :P Men det blir kul. Kyrkan i mitt hjärta... xD haha

Jag har faktiskt varit lite duktig idag oxå..jag har pluggat till mitt matteprov jag ska ha på tisdag.

Mina helger brukar handla om kyrkan och TGIF :) and I love it ♥

See you♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0