En dag på gymnasiet :D

Idag va då min lediga dag och jag följde med Elisabet till gymnasiet xD Säg vad ni vill :P Första lektionen jag va med på va engelska.De hade bokprat så jag satt och lyssnade :) Sen va det dags för lunch. Men eftersom de har matkort så får man bara en tallrik så jag och Elisabet delade xD men det gick ju riktigt bra :)

Efter maten följde jag med Filip till hans matte. jag fattade faktiskt lite :D Men dom satt mest och flummade. Det va riktigt kul :D Efter matten va jag med på lite av deras engelska oxå. Men det va lite pinsamt för elisabet och filip har samma lärare så när hon såg mig igen började hon skratta och sa "HEJ igen :D" hehe, lite pinsamt

Och sen från Matte A till matte E :S värsta chocken :P dx/dt och dy/dt och det byter plats.....och x upphöjt till 2 =2x och x upphöjt till 8= 8 x upphöjt till 7...hehe Men det va kul :D
Men jag gick lite tidigare och träffade Kajsa. Vi gick till Vittra och träffade lisa. Sen gick vi och köpte kex....mums :D och snackade

Imorrn har jag franska diagnos som jag inte har pluggat så mycket till......inte bra...

See you♥

Kommentarer
Postat av: Filip

Hon skrattar alltid efter vad hon än säger, så ta det inte så allvarligt^^

2009-10-13 @ 17:56:42
URL: http://tgifjakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0