Magen har kurrat i dag :P

Idag har cet varit ganska chill :) jag började med 2 timmars musik, vilket va ganska ansträngande... Ni som inte går på Af förstår inte hur ansträngande det är :P

Sen hade vi lunch. Det va väldigt tur eftersom min mage hade morrat och kurrat hela musiklektionen. Så jag gick in i matsalen...och jag möttes av en lukt, som jag inte gillade. Det va curry i maten så jag kunde inte äta. Men alla ba du kan ju äta det vegetariska. Så jag kollade på matsedeln och gissa vad det stod att maten innehöll??? Jo, spiskummin. Så jag kunde inte äta det heller. Det slutade med att min tallrik såg ut så här.


Fast utan bröd. Det där va egentligen en annan dags lunch men den är ganska lik dagens.  Och idag satt jag inte vid ett lysande gult bord utan ett blått :P

Efter lunch va det dags för idrotten. Den tillbringade vi i Tegnerlunden :P Vi körde Catch the flag. Och mitt lag vann med 3-0 :D

På slöjden stickade jag lite flätor. Jag ska sticka ett par sockor så jag tränar lite först. Vid resåret ska jag göra flätor förstår ni :)

Men nu snart måste jag gå och fixa det sista till orienteringen imorrn ;)

See you♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hittade tröjan! Nu är vi ett team Sandra! :D Vi kommer fixa det galant :P

<3

2009-10-07 @ 21:27:02
Postat av: Lina

Jag hittade tröjan! Nu så är vi ett team du och jag :D Vi kommer att fixa det galant :P

<3

2009-10-07 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0