TGIF, New Moon, K2 och Vaccin :P

Nu har jag inte skrivit på typ en vecka men jag har haft annat för mig :)

Förrra veckan hade jag fullt upp med geografiprov och fysikprov. Det kändes som om Fysikprovet gick super dåligt men det visade sig att jag fick VG+ så det blev en överraskning.

I helgen hade jag riktigt kul :) På tgif körde vi fia med knuff i verklighet :P så vi gick runt på massa stolar, det förvånar mig att ingen snubblade XD
Sen åkte jag, Pontus, Cissi och Adam hem till Pontus och såg en film. Det va tydligen bara jag som tyckte att den va ganska läskig :P men det förvånar mig faktiskt inte...

På lördagen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde... Men juste jag såg New Moon med Sophie och Elisabet :D
Den va jättebra enligt mig, mycket bättre än första. Alla satt typ och jublade när Jacob eller Edward va i bild men jag tycker faktiskt inte det störde...jag tycker att det nästan ökade stämningen :)

K2!!!!! :D ...det va min Söndag :)

Igår sov Cissi över hos mig och vi hade jättemysigt tycker iaf jag. Fast vi skulle kanske ha snackat lite mindre på kvällen... xD

I Söndags kväll gjorde jag min bilduppgift som jag lämnade in igår. jag blev ganska nöjd faktiskt :)



Ja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva...men jag är riktigt nervös över min torsdag den här veckan. jag sak nämligen vaccinera mig mot svininfluensan :S men jag hoppas verkligen att det går bra....fast jag hatar sprutor och speciellt den här med alla biverkningar...

Idag har det typ inte hänt så mycket. Men jag är verkligen glad :) det känns som om mitt liv äntligen börjar ordna upp sig igen :D så sjukt skönt efter allt jobbigt som har hänt.

Nu ska jag gå och försöka få någonting gjort :)

See you later alligator♥

Kommentarer
Postat av: Pontus C

Du var nog den enda som tyckte det var läskigt, men vi hade nog mysigast ;).

2009-11-24 @ 20:52:46
Postat av: saga

jättefin bild :)

2009-11-24 @ 22:01:12
URL: http://sagaah.blogg.se/
Postat av: Sophie

Wow gumms vilken häftig bild! Skit snygg.

Synd att du inte kan följa med den 15:e



Kram

2009-11-25 @ 14:53:01
URL: http://soffys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0