Seg och hängig...

Idag vaknade jag med 37,5 grader, huvudvärk och halsont. Det är inte precis feber men det är lite högt eftersom jag brukar ha typ 36-36,5 på morgonen. Men jag ville inte missa något i skolan så jag gick iaf. Jag va hängig och mina kompisar försökte övertala mig att gå hem så under bilden gic jag iaf till syster och bestämmde mig för att åka hem. Det va skönt att komma hem och bara lägga sig och titta på tv. Nu har jag inte så ont i huvudet och jag tror inte jag har feber, men halsen bränner sjukt mycket. Och jag hostar typ hela tiden :P Men jag hoppas att jag blir bättre. Hoppas det inte är svininfluensan....

Nu ska jag gå och lyssna på lite julmusik xD

See you♥

Kommentarer
Postat av: Freddy Persson

men gumman!

2009-11-09 @ 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0