Så här mycket fattar jag av matten xD



Snodde bilden från Cissis blogg :P Jag känner mig verkligen så här just nu! Jag har idag gjort 16 mattetal på 4 timmar :P det är riktgit segt jobbat. Det blev bara fel hela tiden och jag blev galen. Vid sånna här tillfällen har jag inget tålamod. Jag va riktigt nära att typ riva ut sidan ur matteboken xD

Men som tur va satt Elisabet mittemot mig och hjälpte mig :) Så bra att hon är så bra på matte, annars skulle jag inte klara det!!!!

Men ska försöka jobba några fler tal ikväll så att jag kommer ikapp någon gång :P

See you♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAhahahahahahahahahahaahahahaahhahaha, Saaaandraaaa, va söt du ä :D <3

2009-11-11 @ 18:11:38
Postat av: sophie

haha va söt du e =)

2009-11-12 @ 16:32:03
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0