Målning i pastorns lägenhet :)

Igår åkte jag, lisa, filip, felix och tobbe till sumpan för att hjälpa markus och lisa att måla deras nya lägenhet :)
Jag skrev TGIF (thank got it´s friday) Men sen kom jag på att det var lördag så då la jag till ett L i parantes, men då blev det typ svengelska och lite förvirrande så jag strök det och gjorde det ännu mer förvirrande :P

Jag hann bara vara där i en timme för jag skulle hem och träna inför idag, vi ansvarade för musiken på gudstjänsten idag.

Men undertiden jag va där så hade jag och Filip typ "krig" xD vi råkade måla lite på varan xD hehe
Vi skulle måla första lagret på väggarna och det blev jätte ojämt men när sista lagret kom på blev det tydligen riktigt bra, så det va ju bra :D

Men sen va jag som sagt tvungen att åka hem, men det va kul så länge det varade ;)

See you♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0