Idol :D

Helgen började ju med att jag, lisa, kajsa, hanna, elisabet och mikael åkte till nacka för att se på IDOL :D vi kom dit typ 45 minuter innan insläppet. När vi kom in så sjöng jag, lisa, kajsa och hanna typ singstar :) det hette nåt annat men det va typ exakt som singstar. Då fick vi varsin t-shirt och mössa :) och sen när vi väl hade börjat skämma ut oss så va det väl ingen idé att sluta :P Så vi klädde ut oss och tog kort med pappers-Erik :) hanna friade <3 sötnos

Vi fick sitta långt bak i studion men man såg jättebra :D det va verkligen jättekul :D Lisa älskar typ Peter Jihde :) och Erik va superdupermegaBRA!!!!!!!! Och dessutom satt EMD minus E i publiken. När vi fick flytta ner innan röstningen så såg jag dom jättebra. Danny började typ gråta när Rabih åkte ut :( (men jag tyckte det va gansa bra...) När det va slut gick hanna fram till Mattis och frågade om vi fick ta kort med han och Danny. Men dom hade brottom iväg så tyvärr :P men jag stod typ en meter ifrån dom :D Jag fick iaf Laila Bagges autograf :) hihi

Jag va hur trött som helst efter den här kvällen men det va sjukt kul :D Vi applåderade, skrek, viftade med armarna och gngade med till musiken :) Mysigaste kvällen <3

See you later alligatior ♥ ;D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättemysdag/kväll dagen var ju kul i skolan också :)<3

2009-11-08 @ 21:20:05
URL: http://tvaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0