Hemma dag



Igår va vi på globen igen och repeterade :) Här övar mellanstadiet på ljussläckningen :P

Idag har jag varit hemma från skolan :( Mådde så illa imorse så jag tyckte det va bäst. Jag vaknade 13.30 xD hehe...och sen har det mest varit en gå hemma i morgonrock dag :P Men nu mår jag iaf bättre så imorrn ska jag till skolan :) Jag har äntligen skrivit klart min sammanfattning om Nelson Mandela men mamma är inte hemma så den är inte rättad :S men dt går nog bra

Imorrn ska det bli såå sjukt kul :D jag, Elisabet, Lisa, Kajsa och Hanna ska till Idol :D Jag vi hittar dit bara xD hehe. Jag kommer inte hinna hem innan bara så det blir lite jobbigt. Men jag hoppas hanna, Lisa eller kajsa kan kommer in till stan lite tidigare och hålla mig sällskap :)

Aja, nu måste jag sova

See you♥

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej Ha så kul i kväll. Lyckades ni få ngn att gå på min biljett eller hur jag sak säga det...



Kramar

2009-11-06 @ 12:45:57
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0