Hastings nästnästnästa



Nu har jag och Lina bokat språkresa till Hastings :) Vi åker den 10 Juli och kommer hem den 30 Juli. Det ska bli jättekul :D Jag kommer va sjukt nervös innan och jag kommer säker ha jättemycket hemlängtan, iaf i början innan man har vant sig. Men jag tror det kommer bli kul oxå :D Vi ska ha 4 40 minuters lektoner mån-fre. Och sen har man fritid då då kan man ligga på stranden, gå i gamla stan eller gå upp på kullrna och titta på utsikten. Och så ska vi till London och Brighton och kolla lite :) Vi kommer få sååå mysigt Linis ♥ Längtar redan :D

Men min rubrik valde jag för jag har ju lite andra saker att se fram emot först :) Nästa är ju Thailand :D 22 december till 6 januari tror jag :)
Det kommer bli super skönt men jobbigt att sitta på planet i evigheter :P

Efter  Thailand väntar Frankrike med det härliga K2 gänget :D Det kommer bli så sjukt kul :D Man kommer nog bli trött men man kan inte ha annat än kul med dessa människor!

Ja, så här ser mitt följande halvår ut typ :P Kommer bli super kul :D

Men nu måste jag gå och räkna lite matte och sen plugga musiktexter....ska ju va i globen imorrn :D

See you♥

Btw, jag fick 82 av 86 på franska provet :D woohooo


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad jag längtar! Det kommer bli lite läskigt att bo i en helt främmande familj i ett helt annat land, men åh så fint det är där! Kul kommer det att bli!

Vet du, nu är det 7 veckor kvar om man räknar med den här veckan tills vi ska till Thailand! :)

2009-11-02 @ 20:51:35
Postat av: sandra

Jaaa :D Vi får ha nedräkning <3

2009-11-02 @ 21:23:22
URL: http://sandrauuw.blogg.se/
Postat av: saga

vad roligt :) jag vill också åka till thailand!

2009-11-02 @ 22:53:44
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0