Dumma huvud!!!

Idag mår jag riktigt dåligt :( inte bra alls!!!!!!! Imorrn är det ju cybertown och jag vill verkligen gå!!!! Jag ska bli frisk, Jag ska bli frisk, jag ska bli frisk, jag ska bli frisk!!!

Just nu känns det som om hela huvudet kommer sprängas vilken sekund som helst. Och jag är trött på att va sjuk nu så jag vet inte vad jag ska göra. Jag va på väg att baka alldeles nyss men när jag letade recept så orkade jag inte det längre :P Sen började jag se på ett avsnitt i förhäxad men hann bara titta i 5 minuter innan jag tröttnade... Jag har sååå tråkigt och längtar verkligen efter alla roliga människor. Så jag hoppas verkligen jag kan följa med imorrn för annars blir jag galen xD

Idag har jag annars stickat ett fodral som va tänkt till mobilen men det blev lite för stort så det får bli till kameran istället :)

Aja, nu ska jag göra ett till försök med att baka... :P ...får se hur långt jag kommer xD

Nu kom pappa hem från apoteket så nu ska jag gå upp och käka alvedon

See you♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Mmmmuumsigt!

2009-11-12 @ 22:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0