Cybertown :)

Hej svejs!

I fredags gick jag till skolan :) det va skönt att få träffa alla igen! Efter skolan åkte jag hem till Jakan och övade på låtarna som jag, ellen, martin och ida ska sjunga i kyrkan imorrn :) Sen drog vi till Karlberg och körde cybertown :D Jag är inte precis bra på det men det är riktigt kul!!! Jag kom på plats 20 och 24 av 30 men jag har faktiskt bara kört en gång innan så jag skyller på det :P

På kvällen runt 21.00 va vi tillbaka i kyrkan och fikade och sen va det andakt :) och det blev riktigt mysigt :D ♥


Idag började jag dagen med en promenad med Pontus och trots att det regnade så hade jag trevligt :)

Sen började jag städa mitt rum eftersom vi skulle få gäster och jag han få bort alla mina klädhögar från golvet men tyvärr inte dammsuga...

Nu har jag varit hemma hos Pontus och sett på film och sen gick vi hem till mig och åt glass och snackade :) supermysigt ♥

Nu ska jag nog gå och lägga mig snart så att jag orkar sjunga och plugga imorrn.

 

See you♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0