Allhelgonaafton



Nu har allhelgonahelgen gått och den blev helt olik sig jämfört med tidigare år. Förut har det bara varit mysigt att gå och titta på alla ljus som lyser upp i mörkret. Men i år blev det en helt annan känsla. Jag kände lixom en saknad som va stark och den va väldigt känslig.

Tidigare år har vi ju tänt ljus för morfar, men då har jag ändå inte kännt så mycket eftersom jag knappt hann lära känna honom. Men i år tände vi ljus för mormor, mormor Sally och farfar. Dom kände jag verkligen, iaf mormor och farfar. Så då kom det verkligen minnen till mig och jag kände en stor saknad. Det kändes så annorlunda och den här helgen har fått en helt ny innebörd för mig.

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0