Händelserika dagar <3

Nu har min blogg stått öde ett tag. Jag har varit på konfaläger på Gotland. Tyvärr hittar jag inte sladden till datorn så jag kan inte lägga upp någon bild som jag har tagit men jag kan ju alltid ta från nätet....Moahahaha
På lägret bodde jag med dom bästa kompisarna. Tre tjejer från Enebyberg och två från min grupp. Vi hade jättekul tillsammans.

Vi var 90 st där och det var jättekul närvi skulle leka. Vi lekte Lasse går i ringen, Bingo, Bongo och Boooo! Det var jätte kul....för ni som inte vet är alla de här lekarna ringlekar. Man går runt i en ring och sjunger och ibland kramas man typ.
Men vi lekte också tafs och kram leken.......det är inte lika farligt som det låter...hehehe.

Sista kvällen var det disco och självklart fler lekar. Jag var uppe i 38 timmar i sträck........stolt =)

Alla hade jättekul.

Dessutom finns det en kille som jag träffade där som jag smsar med nu....mysigt =)

Sista dagen innan vi gick på båten gick vi runt i Visby. Men eftersom lilla Nathali har brutit foten gick vi inte runt så mycket men vi hade jättemysigt på vår lilla bänk =)
Sen gick vi in i domkyrkan och det var jättecoolt. Jag tog massa kort men ni får se dem nån annan gång.
Utanför hade vi en stor kramring och sen bar det av hemmåt.

kom hem på fredags kvällen och sen åkte vi till mormors begravning som var igår. Det var jättefint tycker jag. Jag spelade orgel under avskedstagandet och det gick bra. Sen på minnesstunden kompade jag mina syskon när dom spelade och så sjöng jag en solosång.

Men nu är jag hemma och har varit i skolan idag. Jag ligger lite efter......men det är bara att kämpa på....jag är faktiskt snart ikapp....skönt!

Nu har jag räknat ut att det bara är10 skoldagar kvar till sommarlovet =)

Nu orkar jag inte skriva mer. Men ni har fått höra lite om vad jag har haft för mej =)

See you♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag hoppas att du håller vad du lovat :) <3 Lycka till med hmhm :D

2009-05-26 @ 22:35:06
URL: http://http//: dearbarry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0