skola imorgon.....

Idag är det fredag men det känns inte som det eftersom jag ska till skolan imorgon :P
vi ska ha repetitioner och konsert. Kommer nog bli ganska kul.....iaf konserten.

Idag har jag lyssnat på körerna från estland, lettland, kina och rumänien. Kina hade jättefina kläder. Typiskt kina lixom.
Rumänien har roliga klapp och stamp låtar och estland har lite dans i sina låtar.
I lettlands kör var det en jättesöt lite kille som sjöng solo. HAn var verkligen pytteliten och vågade sjunga alldeles ensam!

Sen gick vi runt på stan innan vi skulle till imanuelskyrkan och vara med på estlands workshop. Vi sjöng tillsammans. Det blev typ som en musiklektion.

Nu har jag typ kollat på talang och chattat och bakat pajer till min konfirmation.

Men nu får det vara nog för den här gången :)

See you♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0