Nu var det länge sen!



Det har hänt en massa sen sist. Jag har varit på farfars begravning. Det var jättefint. En dag man aldrig glömmer. På minnesstunden medverkade jag med musik, och det gick bra. Sen åt vi på resturang på kvällen...mysigt.

Mormor har dött. Det känns så konstigt att bara ha en farmor kvar. Mormor har alltid varit så glad och omtänksam......jag kommer aldrig glömma dig mormor♥ Men jag vet att du har det bra i himlen hos morfar och dina föräldrar. När jag tänker så känns det bättre.
Så nu till helgen ska vi åka upp till Sandviken. Men mamma åkte idag...saknar henne.

Idag slutade jag 13.00, tre lektioner blev inställda.....skönt!!!

Men nu ska jag se på ishockey (Sverige-Tjeckien, kvartsfinal i VM) och göra matte i pauserna.

See you♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0