Mkt roligt har jag framför mig!!!!!! hahaha vad kul <3

Nu var de typ en vecka sen jag skrev.....fy på mig...hehehe!!
Det får bli ett kort inlägg nu för jag ska gå till skolan snart. Den här veckan har verkligen gått fort. Men det kan bero på att jag var hemma måndag och tisdag eftersom jag var förskyld.
Igår hade jag matteprov. Det gick jättebra!!!! Mycket lättare än vad jag trodde=)

Idag har jag oxå prov iNo.....får se ur det går.....=S
Ni får hålla tummarna!!!

Imorgon ska jag på konfaläger till Gotland.....det ska bli jätteroligt!!!!!!!
Jag ska försöka ta en  massa bilder som jag kan lägga upp. Me nu tar vi en sak i taget.
Nu ikväll ska jag på konsert i kungsan...EMD sa ju sjunga. Det ska bli kul. JAg ska möta Elisabet och Sophie efter skolan.

Oj vad tiden går nu måste jag kila♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0