Ännu en helg på intåg =)

Idag fick vi håltimme från första lektionen så då gick jag och några kompisar till Espresso house.
Sen hade vi hemkunskap då jag rev ost till våra varma mackor...hehe det var många mackor och mycket ost.
Sen hade jag no och nu har jag precis kommit hem från pianot.

Ikväll har jag inte tänkt göra så mycket, förutom att titta på ishockey. Sverige vann ju mot Tjeckien igår så nu är det dags för semifinal mot Kanada. Vi får se hur det går. Håll tummen...inte båda tummarna bara för det betyder otur!

Trevlig helg everyhopa♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Hockey... låter väldigt roligt. Men jag ska hålla min tumme för din skull, fast det är nog lite sent nu :P.

Puss på dig <3

2009-05-08 @ 22:29:00
Postat av: Sandrauuw

Tack!

Sverige förlorade. Men det var en bra match.

Sverige spelade bra men Kanada ännu bättre.

Kramis

2009-05-08 @ 23:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0