VARMT <3

Nu är det ju juni så idag var det första riktiga sommardagen. Men det sägs att det ska bli sämre väder senare i veckan....det gamla vanliga junivädret......regn, regn och åter regn.
Det är faktiskt alltid så. Precis innan sommarlovet är det hur varmt som helst men lagom till sommarlovet blir det sämre.
Vi får se hur det blir i år.

Idag var jag ledig från skolan eftersom vi hade konsert i lördags. Så jag sov till 10.00 och sen gick jag ut och solade. Måste ju börja jobba på sin solbränna :) Det var jätteskönt.
Sen gick jag ut med Bilbo i 40 minuter. Men jag tyckte nästan synd om honom. Han flåsade och flåsade som aldrig förr. Och så fort vi kom hem igen sprang han fram till vattenskålen <3 Det kan inte va lätt att vara hund när det är så här varmt.

Nu ska jag skriva ut mina två uppsatser så att jag kan lämna in dem imorgon.

See you ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

skolavslutning = regn :(

2009-06-02 @ 15:07:53
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Släktforskaren

Nu har jag läst din blogg. KRAM



Släktforskaren

2009-06-02 @ 23:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0