Första dan i Danmark

Nu har jag varit i sandviken och lämnat bilbo hos några kompisar och nu är vi i danmark. Vi kom hit idag efter två långa resdagar :P Nu har vi packat upp allt och fått ordning på det mesta :P Vi gick just ner till havet och badade. Det va säkert rätt kul att titta på för vi skrek och sprang framoch tillbaka för det va en massa krabbor överallt :P
Nu sitter jag här och saknar alla kompisar och självklart lilla bilbo <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Vi får se om det blir nåt mer inlägg härifrån Danmark. Jag ska till Skagen, Legoland och Tivoli :) Och självklart bara njuta av solen och bada som en galning :P

Jag ska lägga upp bilder härifrån när jag kommer hem<3

See you

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, nää exakt! Jag tyckte den va lite cool faktiskt (; krkam!

2009-06-28 @ 00:33:56
URL: http://aket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0