Inte mycket sömn :P



I måndags så va det miniåterträff :) Vi träffades på plattan och körde tafs och kram leken. Sen gick vi till donken och åt. sen gick vi till gallerian....
där åkte vi segway :D det va jättekul! Sen gick vi vidare till kungsan och sen till cybertown. Vi körde tjejerna mot killarna. Killarna vann ganska överlägset men jag tyckte vi kämpade bra tjejor :D jag dog typ 85 gånger :P

Sen åkte dom som va kvar hem till adam. Där åt vi typ pizza och såg på film hela natten :P Jag somnade typ hela tiden men iaf.


På tisdagen åkte jag, Lisa, Kajsa, Erika, Linus, Adam, Tobbe och Felix till en ö. Vi paddlade dit typ kl 16.00. Vi hade jätte mysigt :) Vi grillade korv, Kajsa, linus och lisa badade och det va kul att titta på...det måste varit iskallt :P

På kvällen grillade vi marsmallows och snackade. Sen kröp vi ner i våra sovsäckar och snackade. Sen kl 04.00 fick Tobbe för sej att vi skulle paddla tillbaka till görveln och sedan gå till bruket...
Så det gjorde vi :P När vi va vid bruket så va klockan typ 6.00! Då åt vi frukost och sen sov vi. Vi vaknade typ 8.00 så vi sov inte särskilt mycket :P 

Men inatt har jag sovit ikapp. Jag gick och la mej 23.30 och valnade 12.30 :P 

Bilden är från ön :) mysigt va?!

See you ♥ 

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha, det var skitkul ju! och det var iskallt att bada :P

2009-06-18 @ 22:07:40
Postat av: Cissi

Det låter jätteroligt! Vi måste ses någon gång innan skolan börjar :) Puss

2009-06-18 @ 23:43:04
URL: http://dearbarry.blogg.se/
Postat av: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

miniåterträffen blev ganska lyckad ändå ;)

2009-06-22 @ 20:21:00
URL: http://tvaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0