SOMMARLOV <3


Nu är det äntligen sommar på riktigt.... det är ju SOMMARLOV :D

Idag va det bara avslutningen i kyrkan och sen betygdags i klassrummet. Jag är riktigt nöjd med mina betyg :)

Sen åkte jag hem för kl 14.00 va farfars gravsättning. Vet inte om det heter så men ni vet nog vad jag menar.
Det var riktigt fint. Vi sjöng lite och bad och sen satte vi fram blommorna. Tog en bild som ni kanske kan få se senare.

Sen har jag inte gjort nåt mer typ. Kan ni förstå att jag har 10 lediga veckor framför mej :D
Det är helt fantastiskt♥

Imorrn kanske jag inte hinner skriva nåt för då ska jag till grönan och kolla på EMD!
Men ni ska självklart få reda på hur det var senare.

See you♥

Kommentarer
Postat av: Barry

Gaah, det är äntligen sommarlov, kan du fatta :D

Puss <3

2009-06-09 @ 23:43:34
URL: http://dearbarry.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

2009-06-10 @ 10:04:28
Postat av: Lina

Hoppas det var kul, haha... Jag lovade dig att vi skulle gå på grönan. Vi får höras och träffas snart, kanske när det är lite finare väder? :)

2009-06-11 @ 20:20:51
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0