Snart Danmark nästa

Igår va jag hemma hos Nilas hela dan. Vi hade jättekul :D

Idag har jag köpt två nya bikiniöverdelar och en ny underdel. Dom är jättefina....tycker jag iaf :) En är rosa och en e svart. Kanske kan läggaupp en bild nån gång :P Men nu snart....kl 17.00......ska vi åka till Sandviken. Där ska vi lämna bilbo  hos några som ska passa honom och sen drar vi vidare till danmark på  fredag. Det ska bli kul men jag kommer sakna er alla jättemycket.

Så jag kommer kanske inte kunna blogga förren den 8 eller 9 Juli :( hur ska ni stå ut? hehe
Men om pappa tar med sej datorn så kanske jag an slänga upp ett inlägg....vi får se hur det blir.

Men nu ska jag gå och hjälpa till med att packa bilen :P

See you ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, lägg upp bilder på dem :) Var köpte du dem?

Hoppas ni får jättekul i Danmark! Kram <3<3

2009-06-24 @ 18:00:44
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag köpte dom på inter sport...tror jag :P Lägger upp bilder när jag kommer hem igen :)

2009-06-27 @ 21:38:14
Postat av: Lina

Haha, jag köpte också min därifrån :). Ha så roligt nu ;) Saknar dig och alla andra <3

2009-06-27 @ 22:12:36
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0