Mitt dop

Jag kanske inte har nämt det men igår döpte jag mej. Jag var ganska nervös....rädd för att halka mm. Men det gick jättebra :)

Jag var oxå rädd för att vattnet skulle vara kallt men det var faktiskt skönt. Tobbe, en i min konfagrupp döpte sig i mälaren samma morgon och det måste ha varit kallt.



Här ska vi snart gå ner i dopgraven, som ni ser där bakom.



Och här har jag tagit emot mitt dopljus.



Det här är mina dop presenter :)

Min blogg har nästan blivit en bildblogg. Men som man brukar säga "En bild säger mer en 1000 ord" så jag hoppas att det inte gör nåt.
Det är ju fint med lite färg ibland :)

See you♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Det blir jättefint när du lägger upp bilder :)

Pussar på dig <3

2009-06-01 @ 19:30:35
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Tobbe

haha, jag de va väl rätt kallt först, men sen när markus hade sänkt ner mej så va de rätt sönt faktiskt :) de kanske va gud som kommit till mej ;)

2009-06-03 @ 22:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0