Midsommar


(tog bilden från google :P)

min midsommar började med att hela familjen stormade in till Elisabet, som fyllde 18 år på midsommar.
Direkt efter det skjutsade pappa mig till bruket. För jag skulle hjälpa till och fixa där innan. Jag, Lisa och Kajsa kunde inte sluta skratta. Vi skrattade typ hela tiden och vi var rädda för att få träningsvärk i magen :P
Sen stod vi och sålde glass och sen gick vi till parkeringen för att säga åt bilarna hur dom fick parkera. Vissa  fattade verkligen ingenting men det gick riktigt bra. Vi fick ha på oss såna där fantastiskt vackra gula reflex västar :P hehe
Men när vi stod där så kom det en tant och körde över våran colaburk :( den blev bara mos....hehe
Helt plötsligt blev det värsta ösregnet. Och sen haglade det typ. Vi hade ju inge jackor eller nåt för det va ju jättefint väder innan :P så vi blev helt genomblöta. Man kunde nästan krama ut vatten ur min klänning :P

Sen åkte vi hem och hade 18 års kalas hemma. Det va släkten som va där och vi åt massa saker. Först va det förrätt sen kom varmrätten. Sen jordgubbar med glass och grädde och sen tårta....snacka om att man blev mätt :P


 Idag har jag typ inte gjort nåt speciellt. Jag var tvungen att packa till danmarkssemestern idag eftersom jag ska träffa Niclas imorrn och vi ska åka på onsdag.
Men förutom det har jag typ legat ute och solat hela dan :P tror faktiskt att jag fått lite färg :)

See you♥

Kommentarer
Postat av: Barry

KOM IHÅG SANDRA: A heart in longing grows stronger feelings

2009-06-23 @ 10:30:58
URL: http://dearbarry.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vadå räknas inte jag och min familj till släkten? ;P

2009-06-23 @ 21:28:49
URL: http://sooophs.blogg.se/
Postat av: kajsa- vår midsommarsång (melodi små grodorna)

"små bilarna, små bilarna, är lustiga att se.

små bilarna små bilarna, är lustiga att se.

Ej kranar, ej kranar. Ej rullband, hava de.

Ej kranar, ej kranar. Ej rullband, have de.

Bruuum, Bruuum, bruuum bruum, bruum bruum!"

2009-06-24 @ 14:29:40
URL: http://kkajsaakesson.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahahahaha :D Vi hade verkligen jättekul bland bilarna :D Och din midsommarstång var ju bara bäst Kajsa;)

2009-06-24 @ 15:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0