Gympass under gudstjänsten :P



Här är min fina t-shirt som EMD signerade :)


Nu börjar jag bli trött på det här dåliga vädret....det bara regnar och regnar hela tiden!
Dags för solen att börja jobba!

Idag har jag inte gjort nåt speciellt. Jag va i kyrkan på gudstjänst. Och då tränade jag och Kajsa våra muskler.....
Vi la en psalmbok på fötterna och höll ut benen :D Det va jättejobbigt men det va kul :D

Sen åkte vi och shoppade i regnet :P Det va inte det mysigaste eftersom det va utomhus :P
Det slutade med att jag , elisabet och pappa åkte hem för att laga mat medan mamma stannade kvar med våra gäster.
Nu sitter jag här och väntar på att dom oxå ska komma hem så att vi kan äta!
Jag sov ganska länge idag så jag hann typ inte äta frukost innan vi skulle till kyrkan....så jag är jättehungrig!

Imorgon är det återträff med konfalägret :D Vi ska träffas på plattan och leka bl a tafs och kram leken :D
Hoppas det blir lite finare väder imorrn :P Det kommer bli super duper mega roligt :D

See you♥

Kommentarer
Postat av: kajsa, med skitstora muskler nu :P

haha, shit det var ju skitkul och jobbigt!!! kommer nog få träningsverk imorrn :P

nästa söndag blire 2 psamlböcker ;)

2009-06-14 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0