Gotland <3

Nu har jag hittat sladden till datorn så nu ska jag lägga upp lite bilder från konfalägrat :)

Här sitter vi och väntar på båten :)

här är båten!


Det här fina konstvärket gjordes an mej, Lisa, Hanna, Nathali och Jessica :)


Det här är dem mysiga stugorna där vi bodde. Våran stuga var den enda som inte hade myror i sig...
Jag sa hela tiden att vi hade fått den bästa stugan :)



Här var vi och kollade på raukar. Det var inte det bästa vädret med det var mysigt iaf :)





här hade vi nattvard ute i skogen. Det var en jättefin ny upplevelse :)



Här är dom som hjälpte till så att vi fick mat :) dom skojade till det lite sista kvällen :)



Det här kortet blev väldigt mörkt. Men det är ett kort på alla som var med på lägret.

Nu har ni fått se lite hur jag hade det. Det var superkul. Det bästa lägret någonsin :)

See you later♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej sandra <3 Kan du inte lägga upp bilderna på facebook också och tagga personerna ;)

Puss

2009-06-01 @ 19:27:08
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sandra <3 Kan du inte lägga upp bilderna på facebook också och tagga personerna ;)

Puss

2009-06-01 @ 19:27:45
Postat av: Sandra

Jag vet inte hur man lägge upp bilder på facebook och taggar personerna :P

Då måste du hjälpa mej



Kramis

2009-06-01 @ 22:05:39
Postat av: Lina

det gör jag så gärna :)

2009-06-02 @ 15:06:03
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0