EMD på gröna lund <3

i onsdags va ju jag på grönan. Det var jättekul :D Jag och Sophie kom dit typ 14.00 och Elisabet kom 15.00. Jag åkte katapulten och fritt fall :) Fritt fall har jag åkt förut men jag har aldrig åkt katapulten. Men den var riktigt rolig :)
Men jag vågade inte åke insane :P Först när jag såg den tyckte jag att den inte såg så farlig ut men sista "svängen" åkte dom upp och ner hela tiden typ :S så då verkade det bäst att stanna med båda fötterna på marken medans Sophie fick åka den själv.

Kl 20.00 började konserten och den var jättebra! Vi stog typ 1 meter från gallret så vi va nästan längst fram :D
Efter konserten köpte jag en t-shirt som jag fick signerad :) Men när vi stod vid signeringsbordet så kommenterade alla tre i EMD att jag och min syrra va så lika och att vi hade så coolt hår :D det va lite kul.



Här är Mattias :D



Erik :D



och lilla danny :D







Dom här sista bilderna var från signeringen efteråt :D

Jag har inte tagit dom här bilderna :P Det är min kusin Sophie som är fotografen...men jag tror det är ok att jag la upp dom :D
Bara av att titta på bilderna så ser man hur roliga dom är :D

See you♥

Kommentarer
Postat av: Sooph

Självklart e det ok att du laddade upp mina bilder. Tack för att du nämde mitt namn som fotografen.

2009-06-15 @ 22:09:15
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0