Vädret kan förstöra allt :P

Idag hade jag , Elisabet, Mikael och Bilbo tänkt gå ner till mälaren och typ sitta där och sola, bada och ha pickninc typ men det ville inte vädret...

Men jag har läst ut New Moon nu och bara måste köpa trean för jag vill fortsätta läsa :D Tänkte köpa den på cdon.com men då måste jag vänta på att pappa ska komma hem :P men det får jag väl göra då för där kostar den bara 49 kr :D

Idag gick vi oxå och såg harry Potter och Halvblodsprinsen igen :P Jag tycker den är jättebra.

Jag skriver ganska korta inlägg men jag har lixom inte så mycke att skriva. Kommentera om det är nåt ni saknar och vill att jag ska börja göra här på bloggen.

See you♥


Kommentarer
Postat av: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

Haha, ja :D

Är det ngn som har svarat på facebookmailet?

2009-07-29 @ 16:10:25
URL: http://tvaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0