Bilder från Danmark

Nu är jag hemma igen :) Cykelsemestern blev kortare än planerat eftersom tältet blev blött och vi hade inte lust att sova i ett blött tält ifall det skulle regna så då ringde vi efter skjuts hem från västerås.
Det va hur skönt som helst att få sova i min egna säng :)

Här kommer lite bilder från Danmark.


hehe...ja. Här provade jag en ja..jag vet inte vad dom heter men iaf. Nånting man hade i krig förut. Och den va jätte tung!
Kunde knappt röra mig :P


Letar fina stenar och snäckor.


Saknar.....<3


Jag och min älskade syster ♥


Såå söta från legoland



Jag ♥ tomater......hahaha


Här är vi vid grenen. Det ligger i skagen. Det var strömt vatten och stora vågor eftersom två hav möts.


Den här trappan fick man cellskräck i...


Här är vi nere i en gruva. Det va bara 8 grader.


Det här är slänggungan. Dom små ljusprickarna är stolarna man sittter i.


Allt va upplyst. Jättemysigt.


Sist men inte minst...jag, mikael och H.C Andersen. Man måste ju va lite kulturell :P

oj vad tiden har runnit iväg :P

Nu måste jag sova

God natt

Kommentarer
Postat av: Sooph

Jag tror att den kallas för ringbrynja... Hur mkt tror du att den vägde?

2009-07-16 @ 09:54:59
URL: http://sooophs.blogg.se/
Postat av: Lina

Det ser ut som ni har haft jättekul! :) Tivoli är så fint, och oj vad brun du har blivit! Saknar dig mycket!!! <333

2009-07-17 @ 13:51:42
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0