Solbrännd i Danmark

Idag har jag solat på förmiddagen. Det svider lite i ansiktet och på armarna men jag är inte så jätteröd. Och det brukar bli brunt efter ett tag så jag hoppas på en snygg solränna :P

Sen åkte vi till Viborg. Det är en gammal stad här typ. Alla affärer hade stängt men vi gick och kollade runt lite och det var ganska mysigt. På vägen hem handlade vi och nu har vi ätit middag och jag har bakat mumsiga brownies :) hihi

Det ser lite tråkigt ut när jag inte lägger upp några bilder men ni får vänta tills jag kommer hem.

Igår va vi ju på legoland :) Det va kul. Vi började åka massa karuseller och sån där tåg typ som man åker runt i och tittar på allt lego. Den roligaste karusellen va en vattengrej. Man satt på en rund flotte typ och åkte runt i en fors. Sen på slutet var det en backe som man åkte ner för och då skvätte det och man  blev lite blöt. Det a KUL :)
Vi va där hela dagen och snacka om att man va trött i fötterna efteråt :P

See you

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, den är rolig den! Lycka till med solbrännan :P

2009-07-02 @ 10:18:27
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Sooph

Ja men det är mycket mysigare på gotland. Ringer snart. Puss

2009-07-04 @ 11:44:30
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0